Antykonformistyczny serwis

Temat: Zrób to sam
...www.myzlab.qs.pl albo na www.grzegorz.net Albo pod adresem republiki (tzn. cośtam cośtam republika.pl) dalej dopisz /ttesli/index.html Jeżeli na stronach nieznajdziesz opisu szukaj pod tymi nazwami w gugle, pamiętam ze kiedyś znalazłem opisy jak to wszystko zbudować. A Może chcesz coś praktycznego ? Tzw. pickgun czyli automatyczny wytrych ? w pizdu po ostatnim formacie zapomniałem ulubionych skopiować, znajdę linka to zapodam... Kule plazmowe, drabiny jakoba itp. itd.- jeżeli cię takie pomniejsze zabaweczki interesują to na sieci jest cała masa opisów, nawet na allegro sprzedają ;) linka niezapodam bo akurato to małe wrażenie na mnie zrobiło ;) update: zobacz równiez to http://www.myzlab.qs.pl/eim/spodek/index.php , wiem że osobno kupowane skladniki są b. drogie ale prawdopodobnie można uzyć innych podzespołów. Np układu z samochodzika z lat...
Źródło: ocforum.pl/showthread.php?t=2074



Temat: Poradnik do niektórych Modów
...(standardowo 3) admin_frags_knife [number] == Decydujesz ile fragów max Predator możę zgobyć za pomocą noża admin_kill_money [number] == Ustawiasz ile Predator ma otrzymywać kasy za zdobycie fraga (default 300) admin_predator [nick][typ predatotra][ilość pocisków plazmowych] == Zamień kolesia w Predatora admin_unpredator [name] == Zamienia predatora w człowieka admin_addplasma [nick][ilość pocisków] == Dodajesz Predatorowi Kule plazmowe admin_predator_custom [name][type] == Zmienia postać człowieka na predatora. (Nie jest on Predatorem, tylko tak wygląda) admin_hp_predator [number] == Ustawiasz ile HP ma mieć Predator (default 200) KOMENDY GRACZA: Pierwsze 3 wpisujemy w konsoli (Radziłbym zbindować), a ostatnie na say'u w grze bind x ppfire == Strzał pociskiem plazmowym bind x pcview == Zmienia punkt widzenia u Predatora bind x dbinds == Samo binduje...
Źródło: cscenter.pl/showthread.php?t=91829


Temat: Komendy na predator MOD
...3)** admin_frags_knife [number] == Decydujesz ile fragów max Predator możę zgobyć za pomocą noża** admin_kill_money [number] == Ustawiasz ile Predator ma otrzymywać kasy za zdobycie fraga (default 300)** admin_predator [nick][typ predatotra][ilość pocisków plazmowych] == Zamień kolesia w Predatora admin_unpredator [name] == Zamienia predatora w człowieka admin_addplasma [nick][ilość pocisków] == Dodajesz Predatorowi Kule plazmowe admin_predator_custom [name][type] == Zmienia postać człowieka na predatora. (Nie jest on Predatorem, tylko tak wygląda) admin_hp_predator [number] == Ustawiasz ile HP ma mieć Predator (default 200)** KOMENDY DLA GRACZY: Pierwsze 3 wpisujemy w konsoli (Radziłbym zbindować), a ostatnie na say'u w grze ppfire == Strzał pociskiem plazmowym pcview == Zmienia punkt widzenia u Predatora dbinds == Samo binduje...
Źródło: 4fragers.com/showthread.php?t=1771


Temat: Lublin-gdzie kupię, znajdę, załatwię etc- zbiorczy cz. III
Dot.: Lublin-gdzie kupię, znajdę, załatwię etc- zbiorczy cz. III   Dziewczyny widziałyście gdzieś w Lbn lampki tzw kule plazmowe..? Albo inne lampki nocne w jakimś fantazyjnym kształcie albo ciekawym efekcie świecenia..? Pilnie potrzebuję na prezent ;(
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=331330


Temat: NOWE POTWORY
...Nie NAZWA POTWORA:Czerwony mnich BROŃ POTWORA:Magia ognia TEKST PO ŚMIERCI:Aaaaa!!!!!Gorąco!!! POZIOM POTWORA:13 WYSTĘPUJE W LESIE:Tak WYSTĘPUJE NA CMENTARZU: Nie NAZWA POTWORA:Zielony mnich BROŃ POTWORA:Magia ziemi TEKST PO ŚMIERCI:Z gliny powstałeś w gline sie obrócisz... POZIOM POTWORA:12 WYSTĘPUJE W LESIE:Tak WYSTĘPUJE NA CMENTARZU: Nie NAZWA POTWORA:Grimfang-smok z plazmy BROŃ POTWORA: Kule plazmowe TEKST PO ŚMIERCI:To moze zagrasz w kulki??? POZIOM POTWORA:15 WYSTĘPUJE W LESIE:Tak WYSTĘPUJE NA CMENTARZU: Nie NAZWA POTWORA:Rstafarianin BROŃ POTWORA:Kij+2 TEKST PO ŚMIERCI:To moze ja juz pujde.... POZIOM POTWORA:2 WYSTĘPUJE W LESIE:Tak WYSTĘPUJE NA CMENTARZU: nie NAZWA POTWORA:Czarny diabeł BROŃ POTWORA:Czarna maczuga TEKST PO ŚMIERCI:Poskarże sie Ramirusowi.... POZIOM...
Źródło: lotgd.pl/stare-forum/viewtopic.php?t=51


Temat: Kula plazmowa
Witam Tak zgadza się kule plazmowe i inne tego typu układy sieją poza "bańkę szklaną" głównie polem elektrycznym i elektromagnetycznym. Luminofor w świetlówce zostaje pobudzony tym polem elektrycznym ,które zamyka się w obwodzie przez nasze ciało ,dlatego nam zaczyna świecić. Tak samo trzymając jarzeniówkę w połowie jej długości będzie świeciła tylko jej połowa. Mogę się mylić (niech ktoś mnie poprawi) ale również może to...
Źródło: brainiac.pl/viewtopic.php?t=4677


Temat: Dzieciaczki LUTOWO-MARCOWE 2007 III
Dot.: Dzieciaczki LUTOWO-MARCOWE 2007 III   6 załącznik(i/ów) Angie to zaraz dodam jakieś moje :) mam 22 lata sprzedajemy raczej takie gadżety, pasty wybielające , pasy, kule plazmowe itd Atiluj dziękuje bardzo :)
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=249719


Temat: Predator Mode
...Predator możę zgobyć za pomocą noża admin_kill_money [number] == Ustawiasz ile Predator ma otrzymywać kasy za zdobycie fraga (default 300) admin_predator [nick][typ predatotra][ilość pocisków plazmowych] == Zamień kolesia w Predatora admin_unpredator [name] == Zamienia predatora w człowieka admin_addplasma [nick][ilość pocisków] == Dodajesz Predatorowi Kule plazmowe admin_predator_custom [name][type] == Zmienia postać człowieka na predatora. (Nie jest on Predatorem, tylko tak wygląda) admin_hp_predator [number] == Ustawiasz ile HP ma mieć Predator (default 200) Komendy gracza: Pierwsze 3 wpisujemy w konsoli (Radziłbym zbindować), a ostatnie na say'u w grze ppfire == Strzał pociskiem plazmowym pcview == Zmienia...
Źródło: hard-playing.pl/viewtopic.php?t=113


Temat: Velbon DX-888 - problem.
...doskonale wie, że usterki nie zrobił briho, bo kto by niszczył sam sobie sprzęt? Więc jako solidny kontrahent POWINIEN zwrócić pieniądze. A co gdyby paczka zaginęła? "Twój problem", tak? Sprzedawca powinien solidnie zapakować towar i zadbać aby przesyłka dotarła na czas do klienta. W przypadku statywu sprzedający wyraźnie nie dopełnił warunków prawnie wiążącej umowy. A tak przy okazji... Pewna osoba sprzedaję kule plazmowe-takie bańki z piorunami w środku :-) Koleś jednak niezbyt intensywnie myślał i wysyłał je zwykłymi paczkami-co prawda odpowiednio zabezpieczonymi aby ta kula nie latała itp. Co się okazało, tylko niektóre kule dotarły bezpiecznie. Sprzedający MUSIAŁ oczywiście zwrócić pieniądze klientom. Teraz wysyła jako "ostrożnie"....
Źródło: cyberfoto.pl/showthread.php?t=51195